Permanente Scouting

Beste mensen,

Op 12 mei 2017 is de Scoutingscommissie Friesland  opgericht. De leden zijn oudgedienden: Lodewijk Zwierstra, Johan Krul, Jorine Janssen, Eric ter Keurs, en Tjeerd van Bekkum, met laatstgenoemde als voorzitter.

Doel van deze commissie is om ook in Friesland bekend en actief VVD talent beter te begeleiden en daarnaast ondersteuning te verlenen bij het zoeken naar en vinden van nieuw talent voor onze partij.

Het werk van de scoutingscommissie zal ondersteunend zijn aan de verantwoordelijkheden van het regiobestuur en daarom zullen ook gesprekken met de gedeputeerde, de Statenleden,  onze vertegenwoordiging in het waterschap plaatsvinden, en de bestuursleden van de diverse netwerken. Daarnaast zullen we deze netwerkbesturen desgevraagd ondersteunen.

Maar bovenal willen wij ons richten op nieuw talent. Dat willen wij actief zoekend doen, met uw help, maar we willen ook talent de kans geven met ons in contact te komen. Want wij schatten in dat talent ook zelfbewust genoeg is om ons te willen vinden. Daarom willen we een tweetal speeddates per jaar organiseren.

De gesprekken zullen laagdrempelig, respectvol, en eerlijk zijn: maar bovenal: vertrouwelijk.

Mocht u zelf niet ambities hebben, maar wel iemand kennen die iets moois voor de partij zou kunnen betekenen, schroom dan niet die persoon te wijzen op de speeddate, en tenminste op ons bestaan!

Ook los van deze Speeddate is de scoutingscommissie natuurlijk voor u bereikbaar. Dat kan op via het regiobestuur: secretaris@regionoord.vvd.nl.

Met vriendelijke groet,

Uw Scoutingscommissie Friesland