profile-avatar
Klaas Kielstra

Bruisende steden. Levendige dorpen. Sterk MKB.

Ik heb mij de afgelopen jaren sterk gemaakt voor een nog mooier Fryslân, eerst als Gedeputeerde, en nu in het midden van het hoogste orgaan als fractievoorzitter in Provinciale Staten. Onze steden, dorpen en het platteland hebben wat te bieden. Niet alleen voor de Friezen, maar ook voor de toeristen die we ontvangen. De mooie natuur en vergezichten - zoals je die alleen in Fryslân treft - moeten bewaard blijven. Daarvoor wil ik mij blijven inzetten. Hetzelfde geldt voor een sterk MKB. De motor van onze Friese economie.

Klimaatoplossingen betaalbaar & realistisch.

Ik wil er voor waken dat kosten omtrent energie en klimaat de pan uit rijzen. Oplossingen hiervoor moeten in een realistisch tempo worden uitgevoerd. Op provinciaal niveau kunnen we hierin een verschil maken. Daarom is het belangrijk dat u gaat stemmen op woensdag 20 maart. Want samen zorgen we ervoor dat Fryslan de mooiste provincie van Nederland blijft. Samen. Sterker. Doen.

Klaas Kielstra - Stiens

Heb je ergens vragen over?