De-VVD-houdt-koers-1

VVD Voorjaarscongres - Waardevol Nederland

De-VVD-houdt-koers-1

Wat zijn die Nederlandse ononderhandelbare waarden waar wij met zijn allen voor staan ? Deze vraag staat centraal tijdens het Voorjaarscongres op vrijdag 20 en zaterdag 21 mei. Twee dagen lang willen wij met u in gesprek over wat voor u waardevol is. Maar nog belangrijker, we buigen ons ook over de vraag hoe we onze Nederlandse waarden kunnen waarborgen in de toekomst.

Ook is de partijstructuur veranderd; wij zijn een netwerkpartij en staan open voor meningen van buitenaf. Tijdens het vrijdagavondprogramma belichten we nieuwe, mooie initiatieven vanuit de partij. Het avondprogramma wordt afgesloten door Mark Rutte.

Op zaterdagochtend starten wij met de Algemene Ledenvergadering. In de middag nemen wij met elkaar een kijkje in de nabije toekomst. Hoe wilt u dat Nederland er over een paar jaar uitziet? De bevindingen nemen wij mee in het verkiezingsprogramma. Vervolgens kunt u deelnemen aan één van de volgende workshops, waarin u ook uw input voor het verkiezingsprogramma kunt leveren:
- Economie
- Gezondheid & Ontwikkeling
- Omgeving
- Overheid
- Defensie & Buitenlandse Zaken
- Barista workshop

Het voorjaarscongres wordt afgesloten door Halbe Zijlstra.
Wij hopen u op 20 en/of 21 mei te mogen verwelkomen in Leeuwarden!

Aanmelden kan via ‘Mijn VVD’ vanaf 25 maart tot en met 13 mei 2016 (www.mijnvvd.nl, tab ‘Evenementen’, keuze voor ‘VVD-Congres 20 en 21 mei 2016’).

Publicatiedatum: 4 mei 2016