VVD organiseert Noordelijke Verkiezingsavond

Aanstaande maandag 27 februari organiseert de VVD de ‘Noordelijke Verkiezingsavond’. De Noordelijke Tweede Kamerleden Aukje de Vries en Arno Rutte zullen deze avond met de aanwezigen in de zaal in gesprek gaan over diverse onderwerpen. Arno Rutte is woordvoerder zorg en cultuur, en Aukje de Vries is woordvoerder belastingen en financiële sector.

Wat zijn de feiten en fabels rondom de zorg en pensioenen? Wat heeft de VVD in petto als het gaat om de belastingen? Wat wordt er gedaan voor hypotheken van senioren? En hoe kijkt de VVD aan tegen cultuur? Maar de aanwezigen kunnen natuurlijk ook over andere onderwerpen vragen stellen!

De verkiezingsavond wordt georganiseerd door de lokale VVD-netwerken van ‘De Fryske Wâlden’ en ‘Zuidoost Friesland’ in samenwerking met de VVD Seniorennetwerken van Groningen, Fryslân en Drenthe.

De gespreksleiding is deze avond in handen van Monique Boskma, voorzitter Seniorennetwerk Nederland.

Plaats: Fries congrescentrum, Oprijlaan 3, 1205 BZ Drachten
Datum: 27 februari 2017
Tijd: 19.30 uur – 21.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur)

Publicatiedatum: 23 februari 2017