duwbak-1

Stef Blok opent politieke seizoen VVD

duwbak-1

De 3 Noordelijke VVD bestuurdersverenigingen nodigen u van harte uit om gezamenlijk het nieuwe politieke jaar te openen op zaterdag 8 oktober om 10:00 uur in Assen.

We hebben onze Minister (voor Wonen & Rijksdienst) Stef Blok bereid gevonden om de inleiding en opening te verzorgen. Hij zal ons bijpraten over de actuele politieke ontwikkelingen zoals de op Prinsjesdag gepresenteerde begroting, insteek van het kabinet tot de verkiezingen en bijvoorbeeld zaken zoals huisvesting van statushouders.

De bijeenkomst wordt gehouden op zaterdag 8 oktober bij Hotel van der Valk (Balkenweg 1) in Assen. Aanvang 10:30 uur, inloop vanaf 10:00 uur. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Graag vernemen wij uw aanwezigheid vooraf. Dit kan doorgegeven worden tot 1 oktober via bestuurders@vvddrenthe.nl of door te reply-en op deze e-mail. De start van het nieuwe politieke jaar is natuurlijk een prima gelegenheid om uw medebestuurders weer eens te spreken. We zien daarom uit naar uw komst!

Publicatiedatum: 13 september 2016