nieuws-image
28 september 2017
Opening van het nieuwe politieke jaar

De 3 Noordelijke VVD bestuurdersverenigingen nodigen u van harte uit om gezamenlijk het nieuwe politieke jaar te openen op zaterdag 7 oktober 2017. De bijeenkomst wordt gehouden in het Postillion Hotel te Haren (Emmalaan 33). Inloop vanaf 10:00 uur en start bijeenkomst om 10.30 uur. Tijdens de opening van het nieuwe politieke jaar zal Maarten van der Weijden een inleiding verzorgen. Van der Weijden is voormalig Nederlands zwemmer, olympisch kampioen en wereldkampioen bij het openwaterzwemmen. Bovendien was hij bij de laatste Tweede Kamerverkiezing lijstduwer van de VVD.   Programma: 10.00 uur        Ontvangst met koffie/thee 10.30 uur        Welkom 10.35 uur        Inleiding door Maarten van der Weijden 11.15 uur        Pauze 11.30 uur        Gelegenheid voor vragen, politieke actualiteit en napraten 12.30 uur        Einde bijeenkomst   Graag vernemen wij uw aanwezigheid vooraf in verband met de catering. Dit kan doorgegeven worden tot 1 oktober via vvd@fryslan.nl of door te reply-en op deze e-mail. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. De opening van het nieuwe politieke jaar is een prima gelegenheid om uw medebestuurders weer eens te spreken. We zien daarom uit naar uw komst!

Wij zijn benieuwd naar jouw mening.
Heb je ergens vragen over?