De toekomst van het Nederlandse pensioenstelsel

Graag nodigt het Seniorennetwerk van de VVD u uit voor een verdiepingssessie over de toekomst van het Nederlandse pensioenstelsel. Deze sessie vindt plaats op zaterdag 12 december van 14.00 tot ongeveer 16.30 uur op de campus van de Universiteit van Wageningen (gebouw Orion, Bronland 1 in Wageningen).

Het afgelopen jaar is binnen de partij meerdere malen over de toekomst van het Nederlandse pensioenstelsel gesproken. Zo heeft het Seniorennetwerk twee bijeenkomsten georganiseerd en heeft de partijcommissie Pensioenen het onderwerp besproken met de werkgroep Permanente Inhoudelijke Verdieping en de partijcommissie Financiën. Tijdens het Senioren Netwerkcongres 2015 heeft ook de JOVD haar mening over het onderwerp laten horen.

Op 12 december gaan deze drie partijen in Wageningen graag met elkaar en met u verder in gesprek over de toekomst van het Nederlandse pensioenstelsel. Vooraf is een mogelijkheid om vanaf 13.00 -13.45 uur te lunchen.

Opgave kan door vóór 11 december een mail te sturen naar: seniorennetwerk@vvd.nl

Uitnodiging - Verdiepingssessie

Publicatiedatum: 3 december 2015